Header Ads

Sahabat, Kawan, hati dan Propa??

ye ke aku ni propa?? hahah.. kadang2 aku sedih gak, kadang2 aku nak ketawa pn ada..hahahhaha..tp nak wat cam mana, setiap manusia ada hak untuk berbicara dan meluahkan perasaan terhadap seseorang jika tak puas hati.. sama lah macam aku..huhuh..

tapi, bila berbicara tentang sahabat ni, hemm aku ramai sahabat, semua kawan-kawan aku yang baik dan rapat ng aku akan jadi sahabat.. tp bagi sesetengah manusia yang tidak tahu ape erti sahabat tu, selalu kata kat aku senang nye ko dapat sahabat..hahahah nk tergelak dan sedih pun ada..hahah tapi tkpe nevermind hahah.. asalkan diaorg gembirakan..katalah selagi boleh berkata..huhuh..

walaupaun aku banyak sahabat tapi, sorang je sahabat aku yang memahami aku, yang paling takut nye. dia ni tahu aku tipu dia, tah ada kuasa apa tah dia ni..heheh..sb tu aku takut tipu dia..yng paling best nye dialah sahabat aku yang paling aku respect, dia baik, cepat mesra ng orang lain, dan selalu faham keadaan dan masalah aku...aku tak nak bg tahulah sape orang ni, yang penting aku tahu dan Allah sentiasa mengetahuinya.. dan diharapkan kepada sahabt ku yang sekarang ni sibuk ng PC baru nye tu..hahah.. bobeh la duk kebeb pc tuh..hahah, di harapkan Allah sentiasa merahmati persahabatan kita..

hemm sebut pasal propa ni lak kan, yeke aku propa? aku tak kisah, dan tak marah, cume sedih sikit je. Hanya Allah yang paling mengetahui.. tkperlulah aku nk kata aku ni baik, semua orang atas muka bumi ni semua nye tak sempurna, semua pernah buat kesilapan. betullah kata cikgu aku dulu, kalau kita buat baik orang tak pandang pun, tapi bila kita terbuat jahat sikit, bOOOm meletup dan semua nye tersebar ke telinga insan bergelar manusia..huhuh..tp yang penting aku akan berusaha menjadi insan yang sentiasa disenangi oleh kawan-kawan ku dengan rahmat mu Ya Allah..


1 comment:

  1. salam....

    banyak yg tersirat...
    tapi semuanya rase tersurat bagi yg faham cam i.. hahaha...

    teruskan perjuangan k...
    biaselah..xde sape yg sempurna..
    ade buat salah silap..
    tp bagi yg sentiasa mengulangi kesilapan yg sama tu, dia tu boleh kita fire jer dr hidup kita..
    hahaha

    dah ade calon utk di fire....
    hahahahaha....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.