Header Ads

Seruan HatiKu

SERUAN HATIKU
 


Engakaulah kekasih,
Diriku hanyalah untukmu,
seluruh hidupku dan usiaku.
kerana matamu,
aku serahkan segalanya...
.

Hanya pada mu diri ini.....
Diri ini hanya milikmu...
Air mataku mengalir mengharapkan mu.

Hanya pada mu...
jiwaku pada mu..
wahai kekasihku,
usiaku,seluruh hidupku
untuk mu.....

Cintamu adalah hayatku..
dirimu buat kita bercinta
sebenar-benarnya cinta,
hatiku disini,
keindahan mu milikku
jadi bersatu....

Hatiku memangil...
harapkan engaku sentiasa setia,
hanya dirimu,
lihatlah sayang,
kita berjumpa disini dan bersama,
air mataku mengalir kerana mu.



Engakaulah kekasih,
Diriku hanyalah untukmu,
seluruh hidupku dan usiaku.
kerana matamu,
aku serahkan segalanya...

Hatiku memangil...
harapkan engaku sentiasa setia,
hanya dirimu,
lihatlah sayang,
kita berjumpa disini dan bersama,
air mataku mengalir kerana mu.


Engakaulah kekasih,
Diriku hanyalah untukmu,
seluruh hidupku dan usiaku.
kerana matamu,
aku serahkan segalanya...


Apa yang daku harapkan...
indahnya kau disisi bersamaku,
selamanya, katakanlah kepada ku,
diri ini...sekian lama mengharapkan,
hati ini, perasaan ini,
bersama hati dan perasaanmu..


Cintamu adalah hayatku..
dirimu buat kita bercinta
sebenar-benarnya cinta,
hatiku disini,
keindahan mu milikku
jadi bersatu....
 

Hatiku memangil...
harapkan engaku sentiasa setia,
hanya dirimu,
lihatlah sayang,
kita berjumpa disini dan bersama,
air mataku mengalir kerana mu.


Engakaulah kekasih,
Diriku hanyalah untukmu,
seluruh hidupku dan usiaku.
kerana matamu,
aku serahkan segalanya...


Hatiku memangil...
harapkan engaku sentiasa setia,
hanya dirimu,
lihatlah sayang,
kita berjumpa disini dan bersama,
air mataku mengalir kerana mu.
Engakaulah kekasih,
Diriku hanyalah untukmu,
seluruh hidupku dan usiaku.
kerana matamu,
aku serahkan segalanya...


Wahai maha pengasih,
andainya diriku jatuh cinta lagi,
berikanlah hatiku,
pada seseorang yang
melabuhkan cinta pada mu.


Wahai maha penyayang,
andainya aku rindu, rindukanlah
aku pada seseorang yang merindui 
syahid di jalan Mu..

1 comment:

  1. salam..masyaallah.. sungguh menyentuh persaan ana..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.