Header Ads

Modal Hanya RM 10, dapat Pulangan berganda-ganda!!!!!



Asalamualaikum dan selamat sejahtera..hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai perniagaan yang senang dan semua lapisan masyarakat dapat membuat perniagaan ini.. mesti anda tertanya-tanya apakah perniagaan yang saya ingin kongsikan pada anda.. perniagaan ini senang dan mudah sahaja, anda daftar secara percuma sahaja, dan aktifkan akuan anda dengan RM 10 sahaja !!!.. 

Mesti anda tertanya-tanya bukan bagaimana untuk mengahsilkan pulangan yang banyak dengan bermodalkan RM 10.. caranya senang sahaja : 


1. anda klik link ini : http://www.ten-rm.com/?id=mofizputra

link tersebuat akan membawa anda kepada profile saya.



jika anda bermasalah untuk membuka link tersebuat oleh disebabkan server tempat kerja, atau institusi anda.. jangan Risau Ada CaraNya :

cara keduanya anda pergi ke link ini : http://hidemyass.com/  , anda membuka laman web TEN-RM melaui web ini.. caranya :

1. bila anda klik link ini : http://hidemyass.com/ 


apabila anda mengikuti cara dalam gambar diatas, anda dapat membuka profil TEN -RM saya  :


 dan cara seterusnya daftar secara percuma aje : 


Okey selepas anda daftar secara free, anda mestilah mengikuti langkah-langkah berikutnya, 

  1. buat bayaran kepada saya RM 10 ke Akuan saya (caranya ikut dalam lama web TEN-RM)
  2.  buat penegsahan mesej kepada saya, yang anda telah berdaftar (caranya ikut dalam lama web TEN-RM)
  3. saya akan menbuat pengesahan kepada Admin, dan dalam beberapa jam akuan anda akan aktif dan admin akan mengaktifkan akuan anda melalui emil.
  4. dan setelah akuan anda aktif, anda boleh mempromosikan url anda sendiri, carilah seberapa banyak pelanggan, RM 10 seratus % milik anda. 

    # kalu ada cari sehari dalam 10 orang maka pulangan anda  RM 100 sehari.. jika cari banyak lagi, lagi banyak pulangan anda!!!! lumayan bukan?? apa tunggu lagi.. dafatarlah sekarang menjadi ahli.. jangan Tunggu lama-lama nanti menyesal..hehehe #

4 comments:

  1. betul ke nie?
    cm tipu jerk...
    hihi....

    ReplyDelete
  2. betullah, nape nak tipulak.. din dah dapat RM 50-sb dia cari 5 orang, saya sendiri dah dapat RM 20-saya baru cari 2 orang.. klu tipu tk berani lah nk watkan.. lgipun hanya bermodalkan RM 10.. modal yg dilaburkan RM 10 tu dah dapat untung 2 kali ganda..so dh terbukti..

    ReplyDelete
  3. ah'a memg best klu buat, mesti dapat untung punye :a:

    ReplyDelete

Powered by Blogger.