Header Ads

Cuak, Mendebarkan tapi diakhiri dengan kelegaan tahap dewa..

pembetangan sintaksis yang mendebarkan dan berakhir dengan kegembiraan..heheh.. memang cuak gilah pembentangan td. sebelum pembentang aku ng din memang dah nak pesan rasa..sebab kita orang dapat tajuk yang dikatakan susah gaklah, dan kami belum pernah di ajar tentang teori kuasaan dan tambatan..tapi dengan sokongan dan dorongan dari wani dan nisah, diaorng pun buat tajuk yang sama..jadi aku ng din mcm yakin lah, walupun teori ini tak diajar lagi..tp bila time bentang aku dan din dengan yakinnya bentang, mujurlah apa yang kami bincang selama ini betul dan mendapat pujian drp en.nasrun walupun hanya pujian yang kecil tp ia cukup bermakna kepada kami, kerana tajuk ni memang susah, tambahan lagi benda ini tak diajar lagi. kita orang kena cari sendiri bahan2, dan kami faham mungkin en.nasrun mahukan kita orang berusaha dan lepastu barulah dia ajar..heheh..

tq kawan2, tq kt im gak sebab tengok gak time aku ng din ngh bincang, huhuh kira tu digolongkan tolong gaklah tolong tengok..heheh dan tq gak kt en.nasrun disebabkan dialah aku faham mcm mana struktur dalam ayat pasif dapat dikaitkan dengan teori kuasaan dan tambatan, memang teoritikal betol....

8 comments:

  1. ek eleh... baru camtu dh cuak :p

    * saya suruh en. nasrun drill betul2 baru tau!

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. jangan pn.sadiah oii.. nanti tak pasal2 kena wt keja dua kali..hahah.. emm dh okey lah tu..heheh..

    ReplyDelete
  3. tahniah dan syabas bro...
    hehe...
    hebat la nie dlm sintaksis...
    nasib baik last minit dpt nota kn...
    klau x...
    hehe...
    kne blanje nie...
    sabtu pose dh...

    ReplyDelete
  4. heheh.. tq2..heheh, tklah hebat sangat..heheh biasa je.. heeh.. blh je.. belanje air masak..blh? hahaha.. belanje gak kan..huhu

    ReplyDelete
  5. emm..insyaallah, dalam proses pembelajaran..heheh..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.